Wywiad z Magdaleną Konstańczak, opiekun marki Les Mills w Polsce. Wywiad  z serii „Ważne rozmowy o fitnessie. Eksperci mówią” jest zatytułowany: Jak zarobić na zajęciach grupowych w klubie? Oglądaj
Szkolenie zostało poświęconemu temu jak pozyskiwać klientów z pokolenia Y i Z. Jakie są newralgiczne aspekty współpracy oraz sposób komunikowania się z nimi, tak aby nie zrazić ich do naszego klubu fitness czy też studia treningowego. Kamila... Oglądaj
Prowadzący: Krzysztof Zach Promowanie firmy za pomocą spotów filmowych na różnych platformach, takich jak: YouTube, Twitter, Snapchat, Instagram. Jak skutecznie promować swoją firmę za pomocą wideo na różnych platformach oraz dostępne... Oglądaj
Trening ze sztangą w zajęciach fitness jest bardzo popularny, ale też wymaga wyjątkowego przygotowania ze strony instruktora / trenera personalnego. Dowiesz się jak poprowadzić takie zajęcia bezpieczniej i skuteczniej dla uczestników. Czy... Oglądaj
Podczas szkolenia Małgorzata Burdziełowska i Krzysztof Pakulec odpowiadają na pytania:  - w jaki sposób zdobywać zaufanie klienta, - jak badać potrzeby klienta klubu fitness, - w jaki sposób poprzez podsumowanie budować wartość usługi ... Oglądaj
Nowe technologie jako przewaga konkurencyjna klubu fitness to tytuł kolejnego odcinka z serii wywiadów body LIFE "Ważne rozmowy o fitnessie. Eksperci mówią". Gościem wywiadu jest Pan Rafał Giermasiński, Matrix Fitness. Nagranie zostało... Oglądaj
Obejrzyj nagranie z webinarium poświęconego marketingowi studia treningu personalnego. Agnieszka Roszkiewicz opisuje mechanizmy i zasady planowania, przygotowania oraz wyboru odpowiednich narzędzi marketingowych.  Oglądaj
"Kluby premium w Polsce i nie tylko …" Kolejny odcinek serii wywiadów body LIFE "Ważne rozmowy o fitnessie. Eksperci mówią". Gościem wywiadu jest Pan Dominik Śliwowski, członek zarządu ITP. S.A, dystrybutora Technogym. Nagranie zostało...
Oglądaj

Współpracują z nami