OK System z ofertą dla klubów fitness. Razem dotrzemy do nowych klientów

Fitness to silny światowy trend, który dotarł do Polski. Rynek reklamowy zauważył jeden z dominujących i najbardziej wyraźnych światowych trendów, jakim jest fitness. Aktywność fizyczna pojawiła się ostatnio także w polskiej komunikacji marketingowej. Sport stał się nieodłącznym elementem reklam.

Fitness wspiera sprzedaż

Reklamy wykorzystujące sceny z osobami trenującymi na siłowni, migawki z zajęć jogi czy zdjęcia biegaczy to codzienny widok w mediach.

W Polsce, tzw. „bariera pierwszego wejścia” wciąż powstrzymuje ogromną grupę ludzi przed skorzystaniem z usług fitness. Dlatego też, chcemy ułatwić początkującym sportowcom dotarcie do profesjonalnych klubów fitness. 

46 proc. Polaków deklaruje uprawianie sportu przynajmniej raz w tygodniu, a kluby odwiedza tylko 7,8 proc. populacji (Raport Deloitte, 2018). 

Z myślą o swoich Partnerach OK System uruchomił pierwszy w Polsce Program Partnerski dostarczający nowe grupy klientów dla branży fitness. Dzięki szerokiej komunikacji,  którą zapewniają reklamowi giganci, m.in. sieci sklepów, banki, firmy telekomunikacyjne, pojawia się nowa szansa na  zaktywizowanie i zdobycie klientów aspirujących, którzy wcześniej nie odwiedzali klubów fitness. 

 

Nasz nowy projekt polega na przekonwertowaniu klientów programów partnerskich na użytkowników klubów fitness.

W praktyce schemat naszego rozwiązania jest bardzo prosty: 

  1. Reklamodawca finansuje swoim klientom terminowy karnet do wybranych klubów fitness (współpracujących z OK System) w zamian za ich określone działania.

  2. Klient uczęszcza do wybranych klubów (najczęściej znajdujących się w okolicy miejsca zamieszkania).

  3. Klub, do którego uczęszczał klient akcji promocyjnej – za pośrednictwem OK System – przedstawia ofertę członkostwa swojego klubu osobom, które go odwiedziły.

Tylko od zaangażowania klubów fitness zależy, ilu klientów zostanie klubowiczami! Już niebawem skontaktujemy się z naszymi Partnerami z pytaniem o warunki na jakich chcieliby zaproponować członkostwo swojego klubu, klientom biorącym udział w akcjach promocyjnych. Ponadto, już za kilka miesięcy cały ten proces obsłuży nasza aplikacja mobilna.

 

bgz bnp paribas logo

Współpraca OK System z Bankiem BGŻ BNP Paribas – case study

 

 

OK System wspólnie z Bankiem BGŻ BNP Paribas przeprowadził wiosną br. projekt pilotażowy promujący ofertę wybranych klubów fitness. Schemat działania był prosty – za otwarcie rachunku Konto Optymalne z kartą debetową i aktywne korzystanie z konta na określony


Bardzo cieszymy się, że promocja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Pokazało to również, jak wielką siłę przyciągania ma fitness – podkreśla Michał Oleksiński. ch zasadach, klient otrzymywał karnet elektroniczny na treningi w wybranych klubach fitness  - mówi Michał Oleksiński, starszy ekspert ds. Marketingu w Banku BGŻ BNP Paribas.

Akcja OK System z BGŻ BNP Paribas to dopiero początek wykorzystania fitnessu w komunikacji marketingowej. Obecnie OK System powadzi rozmowy z ogólnopolskimi reklamodawcami – liderami w swoich branżach. Wierzymy, że w ten sposób uda się wspólnie znaleźć nowych klientów, którzy dzięki takiej zachęcie zaczną swoją przygodę z fitnessem, a po zakończeniu okresu trwania projektu – pozostaną w ulubionym obiekcie sportowym jako jego lojalni klienci.

Kontakt

Pytania można kierować do:

Paweł Grzywna
New Business Director

tel. +48 882 349 483

Współpracują z nami